Hukum cucuk steroid

sekejap masa berlalu. rasa macam baru je lahirkan Hafiy. macam baru je cuba2 BF Hafiy. skg Hafiy dah setengah tahun & 'penghisap' susu yg mahir dalam pelbagai posisi. huhu.


then



now

you are so unique. you're really have your own pace of development.

YOU CAN:-

1. sit without support
yay! dah tak tumbang!


Book... or TV???


nak dokong!!! nak dokong!!!

2. roll over from back to tummy
finally

3. can fit sandal yg Aunty Babe kasik!


tada~


quality check


YET TO:

1. roll over from tummy to back

2. creep

3. crawl

and these things, Mommy & Abiy thought you can't, but kantoi when i peeped you at Kak Ana's (what do you call her? i dunno) house.

1. depang tangan mintak dokong. kat umah xpenah buat pun, bila Mami intai kat umah Kak Ana, tengok duk sengi2 depang tangan mintak Kak Ana dokong.

2. main toys. kat umah duk gigit mr Police yg MAS kasik tu. Abiy beli Ferrari Shell tu xmo main. kat sana, Kak Ana bgtau Mami "Hafiy ni excited je tgk abang2 main mainan, nak main sama".

3. jalan ke depan bila berdiri. kat rumah Hafiy reverse! bila Mami pegi sana, Kak Ana buat macam tu Mami kata "dia xbole lagi la kak" tau apa Kak Ana ckp? "eh, dah pandai la. lama dah bolan ke depan" wah malu Mami! mak yg tak tau anak dah bole buat apa!!!

ape punye perangai ni! ape lagi yg Hafiy bole buat di belakang Mommy?

and as a birthday gift... jeng jeng jeng...


nasi lecek+ebm


apple puree + ebm


yum yum~


nak suap sdr lar!


gigit sudu ni best gak


Mommy suap~


nak minum sdr!



tp Hafiy bukan nk mamam sgt pon. ngengada je lebih.

sayangla Hafiy... manja2 Mami ni~

Hukum cucuk steroid

hukum cucuk steroid

Media:



http://buy-steroids.org